«Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы
Бизнестің сенімді серіктесі

Қаз

Павлодарда «Атамекен» ҚР ҰКП Төралқасы Логистика және көлік комитетінің су көлігі бойынша кіші комитетінің көшпелі отырысы өтті

2023 жылғы 29 Мамыр
- Павлодар облысы
7595 просмотров

Павлодарда су көлігі жөніндегі кіші комитеттің көшпелі отырысы өтті, оның негізгі мәселелерінің бірі Ертіс өзенінде кеме қатынасын дамытуға байланысты мәселелер болды. Талқылау барысында жағалаудағы көлік инфрақұрылымының, сондай-ақ шлюздердің тозуына байланысты проблемалық мәселелер атап өтілді, бұл кемелердің өткізу қабілетін айтарлықтай шектейді және осылайша ішкі су көлігінің дамуына кедергі келтіреді. Мемлекеттік техникалық флоттың тозуы қадағалаушы органдарға кеме қатынасы қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі өз функцияларын тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік бермей, аса маңызды деңгейде тұр.

«Бізде «орта дәлізге» және негізінен Қазақстанның инфрақұрылымына сұраныс бар, жүк ағындары мен жеткізу тізбегінде өте күрделі қайта бөлу орын алды. Беларусь пен Ресейден Еуропаға тікелей кеткен ағын қазір бұрылып, Қазақстан арқылы өтіп жатыр немесе Қазақстан арқылы Қытайға, Орталық Азияға, Таяу Шығысқа және т.б. Бұл өткізу қабілеті шектеулеріне байланысты бұдан былай өңдей алмайтын ағын, өйткені мұндай ағын күтілмеді. Темір жол көлігінде учаскелердің өткізу қабілеті бойынша тар учаскелер бар. Бір жерде темір жол тораптарын, ағызу алаңдарын және т.б. дамыту қажет», - деді жиында «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасы президиумының Логистика және көлік комитеті төрағасының орынбасары Юрий Лавриненко.

Ю. Лавриненконың айтуынша, инфрақұрылымды бір күнде дамыту мүмкін емес; темір жол учаскесін немесе портты салу мүмкін емес. Сондықтан жолдар мен порттар арқылы ағындарды дұрыс қайта бөлу маңызды.
Отырыс барысында Кіші комитет отырыстарының 2022 жылға арналған шешімін іске асыру мәселелері, атап айтқанда, теңіз көлігі саласындағы халықаралық конвенцияларды ратификациялау туралы, теңіз су айдындарына гидрологиялық зерттеу жүргізу үшін мамандандырылған ғылыми-зерттеу институтын тарту мүмкіндігі туралы, Ертіс өзені және теңіз өнеркәсібін цифрландырудағы проблемалық мәселелер қаралды.

«Біз Үкіметті қарастырғымыз, итермелегіміз немесе хабардар еткіміз келеді, өңірлік билік пен бизнесті су өзен жолдарын жандандыру қажеттілігі бар екенін қуаттандырғымыз келеді, өйткені Ертісте ағын әрқашан 11 миллион тоннаға дейін жетті: қиыршық тас, көмір, мұнай өнімдері және тағы басқаларын тасымалданды. Бүгінде контейнерлеу қажеттілігі туралы мәселе тұр. Әсіресе пандемия кезінде Қытай талап етті және барлық дерлік ағын тек контейнерлерде қабылданды. Тіпті қажеттіліктен жүк жөнелтушілер контейнерлерге қайта назар аудара бастады. Бүгінгі таңда контейнерлеу бағдарламасы, оны қолдаудың мүмкін шаралары туралы мәселе тұр. Егер су жолдарында контейнерлер пайда болса, олар технологияда да көп нәрсені өзгертеді. Сусымалы жүк бір нәрсе, ал контейнерлер келгенде басқа нәрсе, басқа сапалы, қымбат және т.б. жүктерді тасымалдауға болады. Бұл тәжірибе Еуропада бар және ол өте жақсы дамып келеді», - деп атап өтті «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасы президиумының Логистика және көлік комитеті төрағасының орынбасары.

Бұдан басқа, Ақтау және Құрық теңіз порттарында бар проблемалық мәселелер қаралды.
Көшпелі отырысқа «Kazlogistics» Қазақстан көлікшілер одағы, мемлекеттік органдардың, Ұлттық Кәсіпкерлер палатасының, Ақтау және Құрық теңіз порттарының, Павлодар өзен портының, кеме қатынасы компанияларының, салалық қауымдастықтардың өкілдері қатысты.

Сондай-ақ сырттай кездесу өткізілген Павлодар өзен портының жағдайын зерттеуге мүмкіндік туды. Порт бұл жерден ірі транзиттік жүктер өтетіндей етіп орналасқан, дейді «Павлодар өзен порты» АҚ-ның бас инженері Бауыржан Әубәкіров. Мұнда айтарлықтай арзан көлік тораптары дамыған: темір жолдар, автомобиль жолдары. Ал, Павлодар өзен портының арқасында алыс-жақын шетелдермен жақсы байланыс орнатуға болады.

«Порттың порталдық крандармен проблемалары бар: жөндеу жұмыстарын жүргізу қажет. Кеңес Одағынан кейін қалған техникалар бар. Тозығы жеткен, бірақ мүмкіндігінше жаңартып жатырмыз. Қазір портта жеті кран бар. Олардың ішінде алтауы жұмыс жасайды. Кранды толық құрастыру үшін шамамен 600-650 миллион теңге қажет», - деп қосты ол.

Оның айтуынша, қазір компанияға жүк тиегіштер қажет, оларды порт та сатып алуды жоспарлап отыр. Мұның бәрін бір жылдың ішінде жасау мүмкін емес. Бірақ бизнес-жоспарға жүк тиегіштер мен бульдозерлерді сатып алу кіреді.

«Біздің техника 50-70 пайызға тозған», - деді Бауыржан Әубәкіров.

Әзірге компанияның барлық кемелері зәкірде, өйткені өзенде уылдырық шашу жүріп жатыр. Бұл кезең 30 мамырда аяқталады. 31 мамырда олар құм өндіруге кіріседі. Негізінен Павлодар өзен порты құм тасымалдайды. Қиыршық тас тек порт аумағына әкелініп, жер учаскесін жалға алып, осы жерден жеткізіледі. Павлодар облысы бойынша құм тасымалданады: жазда бұл материал қажет болатын жолдар мен тұрғын үйлердің құрылысы үшін пайдаланады.


Еншілес ұйымдар

Серіктестер