«Атамекен» Қазақстан Республикасының Ұлттық кәсіпкерлер палатасы
Бизнестің сенімді серіктесі

Қаз

Алматыда турагенттерді цифрлық маркетинг негіздеріне оқытады

2018 жылғы 04 Желтоқсан
- Алматы қаласы
6681 просмотров

Қазақстанның туристік қауымдастығы мен смарт туризм орталығы туриндустрия қызметкерлері үшін оқыту семинарларын өткізеді

«Цифрлық орта» семинарларының сериясы туристік фирмаларға, экскурсиялық бюроларға, мұражайларға, отельдерге, мейрамханаларға және туристік бизнестің басқа да түрлеріне арналған. Сабақтар апта сайын өтеді, сандық маркетинг құралдарын егжей-тегжейлі зерттеуге үйретеді.

Алғашқы сабақтардың бірі Google және Yandex іздеу жүйелеріндегі аналитикаға арналды. 

«Кез келген саяхат интернетте басталады және аяқталады. Бір жағымсыз пікірмен сайтқа кіруші сіздің жылжыту мен жарнамаға арнаған барлық күш-жігеріңіз бен шығындарыңызды нөлге айналдыра алады. Және керісінше, оң-жаңа клиенттерді тарта алады. Неге Google аналитик пен Yandex метрика туралы білу керек? Қарапайым есептегіштер аз ақпарат береді. Веб-аналитика сайттың тиімділігін бағалауға және сатуды арттыруға мүмкіндік жасайды. Аналитикасыз сіздің жарнама бюджетіңіз желге ұшады», - деді Қазақстандағы смарт туризм орталығының құрылтайшысы Дмитрий Тин.

Аналитика не береді:

* Түсіну және кемшіліктерді түзету арқылы сайттың конверсиясын арттырады;

* «Дұрыс» аудиторияны көрсету арқылы жарнамадан қайтарымды ұлғайтады;

* Бас тартуды азайту және сайтты жақсарту есебінен сайттың іздеу бөлігін жақсартады;

• Сайттың юзабилитиі мен дизайнын жақсарту есебінен сатып алушыларды ұстап тұрады;

* Жарнамалық арналардың тиімділігін түсіндіреді.

«Бақылау кодын орнату арқылы, сіз клиентіңіз кім екенін түсінесіз. Ол қайдан (география, қала және тұратын елі), жынысы, жасы, қызығушылығы, ұтқырлығы (сіздің сайтқа қандай құрылғыдан кірген). Сіз қадамдық нұсқауларды орындау арқылы кодты өзіңіз орната аласыз. Бірақ сайт жасаушыларына жүгіну керек, себебі бір дұрыс емес қадам белгілі бір уақыт пен қосымша шығындарды алып тастайтын бүкіл сайт жұмысының істен шығуына әкеп соқтыруы мүмкін», - деді Қазақстандағы смарт туризм орталығының директоры Леонид Андрианов. 

 

Yandex бақылау кодын орнатудың жолдарын мына жерден оқыңыз.

Google қадағалау кодын орнатудың жолдарын мына жерден оқыңыз.

Директтегі жарнама туралы қатысушылардың сұрақтарына Қазақстандағы Yandex-ті дамыту жөніндегі менеджер Оксана Пешкова да жауап берді. Оның айтуынша, аудиторияның 47% - ы Яндекс іздеу және сервистерін пайдаланады. Сондықтан Директ көмегімен бұл адамдарға олардың қызығушылығы мен желідегі мінез-құлқын ескере отырып, жарнаманы көрсетуге болады.

«Бізде сіз мақсатты аудиторияны таба аласыз, және тек жарнамаларды көрсету үшін емес, сіздің сайтқа пайдаланушылардың көшуі үшін ғана төлейсіз. Бізде ең көрнекті жарнама бар: мысалы, тәулігіне 175 миллион таргеттелген жарнаманы көрсетеді. Біз гиперлокальды таргетингті қамтамасыз етеміз: жарнаманы қаланың қажетті ауданына және тіпті қажетті бизнес-орталыққа бағыттаңыз. Сонымен қатар, сіз дизайнердің қызметтерінен үнемдейсіз – біз редакторда графикалық жарнама мен бейнетіркеуішті өз бетінше жасауға үйретеміз», - деді Yandex-тегі жарнаманың артықшылықтары туралы Оксана Пешкова.

Кездесу соңында қонақ барлық қатысушыларға Яндекс Директте алғашқы жарнамалық кампанияға арналған 15 000 теңгелік бонус – билеттер сыйлады.

Бұл тренингтер практикалық тұрғыдан пайдалы. Туризм смарт орталығының басшылары туристік сала қызметкерлерін нөлден бастап оқытады: аккаунттарды тіркейді, күрделі терминдерді түсіндіреді, сайтқа бақылау кодын орнатуға көмектеседі, есептеуіштердің жұмысын тексереді, семинарға қатысушылар сайттарының көрсеткіштерін талдайды және сайттың сапасын бағалайды. Сабақтар Қазақстан туристік қауымдастығының кеңсесінде өтеді.

Алдын ала жазылу, тіркеу, анықтама бойынша тел. +7 727 2 93 84 23


Еншілес ұйымдар

Серіктестер